środa, 30 września 2009

Deszcz..... wyróżnień :)

Podziękować muszę za wyróżnienia przyznane mojemu blogowi.

To wyróżnienie dostałam od Iki i Dag-esz i violcio11





A od Kasandry , MariiPar i Anuszki takie oto:





I jeszcze jedno od Ushii


Bardzo dziękuję za życzliwe słowa i będę się starać, żeby moje dalsze pisanie nadal zasługiwało na Waszą uwagę, a czytanie dostarczało Wam choć odrobinę przyjemności...

A zapomniałam dodać coś bardzo ważnego....

Wyróżnienia powinnam przekazać dalej... A więc jako,że kilka moich ulubionych blogów już dostało te wyróżnienia i od kilku tu do mnie przywędrowały, to chciałabym je posłać dalej do tych, które ich nie otrzymały, a są na moim spisie obok.Nie będę ich tu wyszczególniać bo to dużo pisania, ale proszę zainteresowanych o częstowanie się ...

10 komentarzy :

  1. a ja u siebie dodałam jeszcze jedno wyróżnienie dla Ciebie :)więc zapraszam :)

    a tak z zupełnie innej beczki, można zapytać skąd miałaś tą taką ozdobną jakby ramkę którą umieściłaś na woreczkach łazienkowych? bo ja szukam już czegoś w tym stylu od dłuższego czasu i nic :(
    bestyjeczka wysłała mi kilka, ale wszystkie prostokątne, a mnie właśnie o takie zaokrąglone chodzi... więc jakbyś mogła powiedzieć gdzie znalazłaś, albo jak szukałaś ( bo może ja źle szukam?), byłabym wdzięczna :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluje wyroznien i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień, w pełni zasłużone.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Bianeczko !!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za gratulki, ale to Wy mnie napędzacie do robienia wszystkich tych rzeczy.

    Ushii, postaram ci się zaraz napisać na maila gdzie znalazłam ramki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bianeczko, cieszę sie, że zalał cię deszcz wyróżnień, w pełni są zasłużone :)
    Pozdrawiamy z Majką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dziękuje za mailika!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnień ;) ale u mnie to pierwsze też już dostałaś ;) zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, bo miło jest zobaczyć ślad Waszych odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...