niedziela, 19 kwietnia 2015

Znowu uległam...

Mimo pesymistycznych zapowiedzi synoptyków zbudziłam się w sypialni zalanej promieniami słońca. I chociaż pół nocy kręciłam się z boku na bok to taki widok od razu naładował mi akumulatory. Poza tym wystarczy wyglądnąć przez okno. Wkoło kwitną forsycje, magnolie, drzewka czereśniowe i migdałowe. Obiektów do fotografowania nie brakuje.
A na balkonie dalej dobrze trzymają się bratki.
Na pierwszym planie jednak mini paterka, którą kupiłam za 14,99zł. Jest mała, biała i zgrabna no i ta cena :) Prawda, że słodka? W Pepco można trafić całkiem fajne rzeczy. Gdyby tylko dom był z gumy i mógł pomieścić to wszystko co nam się podoba! Ale jakże trudno się opanować i nie ulec takiej pokusie.




A w piątek z okazji chrztu uszyłam pierwszy raz szatkę z haftowanymi imionami i datą.
Te które są dostępne w sklepach, nie podobają mi się przede wszystkim pod względem użytej tkaniny. Ja górę uszyłam z grubszej matowej satyny, a dół z haftowanego tiulu. Wygląda jak sukieneczka dla niemowlaczka.




Pościel dziewczęca z ostatniego posta powędrowała na prezent wraz z tymi małymi świecidełkami.

24 komentarze :

  1. Szatka jest przepiękna. Zaparło mi dech w piersiach. Szatki sklepowe również mnie nie zachwycają. Powinnaś opatentować ten model.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szatka wspaniała. Mnie też martwi, że dom nie jest z gumy i często na coś się kuszę. Żałuję, że nie mamy w zwyczaju wyprzedaży garażowych. Mogłabym zrobić miejsce na kolejne okazyjne łowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj te nasze zbieractwo:) Szatka jest przepiękne.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Patera jest bardzo ładna, skusiłabym się też na taką. Tylko, że mam już dwie;/

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie.... szkoda, że nasze domy i szafki w nich, nie są rozciągliwe ;))) Tyle jest pięknych rzeczy, które baaaardzo chciałybyśmy mieć :)
    Paterka, brateczki i cała kompozycja cudne :)
    Sukieneczka prześliczna...
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny pomysł na białą szatę do chrztu!
    Twoje bratki zachwyciły mnie kolorami! U nas tylko takie tradycyjne barwy są dostępne,szkoda.
    Mówisz,że w pepco takie paterki są?! Oj to muszę koniecznie powiedzieć mojej siostrze bo własnie szuka takiej małej białej :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna szatka, piękne wykonanie :)
    Paterka śliczna, czasem ciężko rzeczywiście się opamiętać, ale jak przejść obojętnie obok takiego cudeńka i to za taką cenę :)
    Pozdrawiam :)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  8. Bratki cudowne i pomimo pogody za oknem tak wiosennie się dzięki nim zrobiło. U mnie niestety słoneczka dziś nie było, od rana do wieczora deszcz... :(
    Patera strasznie mi się podoba, a nie widziałam jej ostatnio w pepco... Chyba za słabo się rozglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, widziałam tą paterkę, nie uległam, zadałam sobie pytanie : kolejna? gdzie ją postawisz? Pomogło :). A szatka piękna jak wszystko tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka boska:) nie ma to jak własne wykonanie:) jestem za, a patera cudna, zastanawiam się dlaczego jej nie widziałam:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka boska:) nie ma to jak własne wykonanie:) jestem za, a patera cudna, zastanawiam się dlaczego jej nie widziałam:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam ze to sukienka ;-) Szatka super, kolczyki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. sukieneczka obłędna, paterka też:) A ja dziś pokusiłam się o zakup miseczek i lampionika. http://domzmoichmarzen.blogspot.com/ Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  14. Też podobała mi się ta patera, a jak się na nią zdecydowałam to już nie było :( Piękna ta szata! Zdolniacha! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiątkowa szatka piękna.
    Wcale się nie dziwię że uległaś tej paterce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! Na prawdę gratuluje:) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie do mnie:

    http://kopytkowa.blogspot.com/2015/04/candy-u-kopytkowej-zgos-sie-i-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna szatka, jesteś zdolniutka. Paterka przesłodka. Muszę zajrzeć do Pepco może też coś upoluję fajnego. Przesyłam pozdrowienia i życzę dużo, dużo słoneczka Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani Agnieszko, proszę wracać! Smutno i pusto tu bez Pani! Co parę dni sprawdzam co u Pani słychać i ta cisza mnie martwi. Pozdrawiam, Gośka

    OdpowiedzUsuń
  20. I love everything in the blog. Thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, bo miło jest zobaczyć ślad Waszych odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...