niedziela, 5 kwietnia 2015

Na niebiesko!

Tak jakoś w tym roku padło, że w domu wielkanocnych dekoracji nie jest dużo, ale też niewiele dostępnych w sklepach ozdób pasowało mi kolorystycznie. Niebieski nie jest popularnym kolorem wielkanocnym, ale akurat taki w tym roku mi się wybrał. W poprzednich latach były pastele, potem turkusy,a teraz królewski odcień niebieskiego.  Do tego świeży zielony i biel... Wyzwaniem było zdobycie białych jajek, bo prawie do ostatniego dnia poszukiwałam ich w okolicznych spożywczych. Wreszcie w środę się udało i od razu kupiłam całą zgrzewkę. A białe jajka dlatego, że miałam w planach farbować je na błękitno, ale wszystkie farbki "niebieskie" w zestawach jakie miałam dawały odcień turkusowy, pozostałam więc przy bieli. Dopiero dzisiaj przypomniał mi się całkiem łatwy i naturalny barwnik, czyli czerwona kapusta :) Może spróbuję za rok...  Testy uzyskania odpowiedniego odcienia tak poszły, że w ostatniej chwili musiałam lecieć jeszcze po 10 sztuk, bo zabrakło do sernika.
 A czym by było śniadanie bez jajek z chrzanem... I obiad bez żurku z jajkiem... Mimo, że mogę zjeść najwyżej dwa jajka dziennie, to ciężko jest sobie w święta odmówić tych pyszności. Ryzykując kilkugodzinne boleści kuszę się na kawałek sernika, bo czasem nawet odpowiednie tabletki nie pomagają. Pewnie nie tylko ja mam w tym czasie problem z silną wolą.





Wśród dekoracji jak widać prym wiodą u mnie króliki. Rozkicały się po kątach... Ale co im się dziwić skoro pogoda płata figle i codziennie sypie śnieg? Człowiek robi się zdezorientowany co to właściwie za święta mamy, bo 2 kwietnia sypnęło 20cm śniegu w kilkanaście minut... I cieszą się chyba jedynie zapaleni narciarze, którzy w święta planowali jeszcze wyskok na stok.



Przechodząc koło straganu z tulipanami , wśród tylu kolorów i odmian ta papuzia odmiana mnie najbardziej urzekła. Być może nie są takie radosne jak różowe czy czerwone, albo żółte, ale ich odmienność była zaskakująca i chociaż były najdroższe dostałam od męża cały duży bukiet :) Umilają mi widok wielkanocnego stołu już kilka dni. Świętujemy tylko we dwoje, ale i tak zawsze dużą uwagę przykładam do tego jak nakryty jest stół i w to jak wygląda reszta mieszkania. W sypialni obok łóżka stanęła druga połowa i po obudzeniu witają mnie nachylając główki w moją stronę...








Życzę odpoczynku i spokoju w te świąteczne dni.




27 komentarzy :

  1. Radosnego Świętowania!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie u Ciebie na Wielkanoc! Wesołych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne dekoracje :) cudny ten niebieski kolor w odcieniu indygo :)

    Wszystkiego dobrego na święta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne twe niebieskości na święta. Radosnego świętowania :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalnie! Super!:) Życzę Radosnego świętowania! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołego Alleluja!

    Pozdrowienia Patti

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie:)

    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te Twoje świąteczne niebieskości !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołego Alleluja ! zajączki super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie a te zające zauroczyły mnie ogromnie :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie krolewsko :) Zdrowych i radosnych Swiat!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie z tym niebieskim, bardzo mi się podoba :)
    Wesołych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet niebieski w Twoim wydaniu jest ciepły! Pięknie i harmonijnie wszystko się prezentuje, Miłych Świąt póki jeszcze trwają!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne dekoracje! Wesołego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne dekoracje! Wesołego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne dekoracje :) Te tłumy zajączków wyglądają wspaniale :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Króliczki są śliczne=)
    To jedna z najfajniejszych dekoracji jakie w tym roku widziałam=)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekna filizanka z ważką

    wesołego po świetach

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj
    Przepiękne dekoracje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie w tych niebieskościach Twojemu domkowi:)))
    zajączki w pojemniczkach na jajka cudne:))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niebieski fajny kolorek. Zajączki wystające z jajek - mistrzostwo! Po zdjęciach można stwierdzić, że święta się udały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, bo miło jest zobaczyć ślad Waszych odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...