niedziela, 12 kwietnia 2015

Pościelove...

Przed świętami przywieźliśmy nową kolekcję tkanin i od tego czasu, aż świerzbiły mnie ręce, żeby coś z nich uszyć. Takie delikatne zestawienie idealnie pasuje na pościel dla dziewczynki. I taką też wczoraj uszyłam. Połączyłam trzy wzory: kwiatuszki, grochy i kropeczki plus gładka biała. Dobrałam adekwatny haft i stonowane kolory. Chętnie bym sama w takiej układała się do snu.





Ta poszewka poniżej wpadła mi w oko w Netto przy okazji przedświątecznej gonitwy. Była bardzo tania, ale nie spodobał mi się zamek wszyty u góry poszewki - trochę dziwny zamysł... i w rezultacie dałam sobie spokój. Z dwa dni później skorzystałam z darmowej wysyłki i kupiłam pościel w H&M w koronkowy wzór na jasnoszarym tle. Kiedy paczka doszła, pożałowałam, że nie kupiłam tej poszewki, bo idealnie pasowała kolorystycznie. No i wybrałam się po nią jeszcze raz. A co do pościeli, to zdziwiona byłam wyborem tylu rozmiarów i to bez różnicy w cenie, a ja potrzebuję taką największą np.240x220cm. Fajnie się wpisała w nową sypialnię. Jak widać od pościelowej pstrokacizny wolę, pastelowe stonowane kolory i wzory. I tak wreszcie moje dłuugie poszukiwania zostały pomyślnie zakończone.




Mam nadzieję ,że tydzień będzie równie słoneczny jak weekend.

24 komentarze :

  1. Cudna pościel i ta dla dziewczynki , przez Ciebie uszyta i ta na duże sypialniane łóżko. Niesamowicie elegancka a jednocześnie baaaardzo przytulna :)
    Przyjemnością jest w takiej zasnąć :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna podoba mi sie/ czekam na wiosenna wyprzedaż pościeli w home&you zauroczylam sie motywem wiosennym:) miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to też będę pilnować, bo podoba mi się jeszcze jedna!

      Usuń
  3. Przepiękna pościel:) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pościel i zestawienie kolorystyczne takie delikatne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez mam ostatnio fazę na pościel, dziś mam zamiar zabrać się do 4 kompletu, tym razem dla mnie.
    Twoja cudna :)
    Pozdrawiam Ruda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nabrałaś rozpędu pościelowego! Ja bardzo lubię szyć takie komplety. Wdzięcznie wyglądają.

      Usuń
  6. Piękna i urocza. Faktycznie idealna dla dziewczynki, a że w każdej z nas taka dziewczynka jeszcze drzemie to ja również chętnie bym się nią otuliła. Też wolę stonowane kolory w sypialni, bo sprzyjają odpoczynkowi. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak ciężko w normalnych sklepach o takie delikatne połączenia i w pościelach dziecięcych i tych dla dorosłych.

      Usuń
  7. sliczna pościel w kwiatuszki i kropki, haft idealnie dopasowany kolorystycznie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pościel urocza....Bardzo mi się podoba....Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pościel iście romantyczna, w sam raz dla dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  10. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, uwielbiam klasyczne wzory kwiatowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanko jak uszyć pościel na duże lozko żeby zszycia materialow byly Malo widoczne bo trudno jest kupic materiał na 200 cm

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ta pościel :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, bo miło jest zobaczyć ślad Waszych odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...