środa, 30 marca 2016

Wio-sennie...

Tak właśnie minęły te święta- w wiosennej aurze, w bardzo relaksującej atmosferze.
Żadnych szaleństw rekreacyjnych - tylko spokój i uciechy podniebienia.
Z ozdobami świątecznymi oszczędnie - postawiłam na kwiaty... Zresztą w tym roku jakoś w żadnym sklepie nie wypatrzyłam nic wielkanocnego, co by mnie zachwyciło i skusiło... Może to i lepiej? I tak już w piwnicy mam pudełka z ozdobami, które były i się znudziły i oparzyły... Szczerze powiedziawszy, to muszę pomyśleć co z nimi zrobić... Latarenki, dzbanuszki, miseczki w różnych kolorach, doniczki, świeczniki itd. Może wybiorę się na jarmark staroci w którąś cieplejszą niedzielę? Szkoda by mi było wyrzucić po prostu to wszystko, a wystawianie każdej pierdółki na allegro i jeżdżenie z tym co chwila na pocztę też nie wchodzi w grę... Wiosna działa mobilizująco do takich czystek w otoczeniu.
A Wam jak minęły święta?









11 komentarzy :

  1. Mam ten sam pomysł- wystawić się ze swoimi fajnymi, ale opatrzonymi drobiazgami na jakimś pchlim targu. Potrzebna mobilizacja i wolna sobota lub niedziela! Dobrego początku wiosny Bianko! Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się wianek 😊
    Fajny pomysł z tymi króliczkami 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w tym roku postawiłam na kwiaty, kilka wydmuszek i jest uroczyście. Ostatnio też myśle o targu staroci, zebrało mi się tyle wszystkiego!
    Pozdrawiam i podziwiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosenne kwiaty wprowadziły dużo koloru, fajnie, widać, że to wiosna zawitała wreszcie, wianuszek też mi się spodobał. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z targiem staroci:)Na Lompy jest taki co dwa tygodnie w niedzielę:)a nie masz czasem w swoich zbiorach małej siedzącej elficzki ?bo takiej szukam już od dawna i nigdzie nie mogę znaleźć:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :)świetny stojak na jajczęta :) pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne dekoracje, a wianuszek cudny. Pastelowe kwiatki na nim i ta wstążeczka w kropaski, uwielbiam. Pozdrawiam cieplutko, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne dekoracje. U mnie święta były gwarne i właściwie teraz po nich...odpoczywam :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. W prostocie uroda:) ale te pastelowe jajka skradły moje serce i do tego jeszcze ten stojak na nie :) Jak tylko masz w pobliżu targ staroci to lepiej wystawić niż wyrzucić gdyż kogoś mogą jeszcze ucieszyć takie pierdułki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne te twoje dekoracje :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, bo miło jest zobaczyć ślad Waszych odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...