środa, 30 marca 2016

Wio-sennie...

Tak właśnie minęły te święta- w wiosennej aurze, w bardzo relaksującej atmosferze.
Żadnych szaleństw rekreacyjnych - tylko spokój i uciechy podniebienia.
Z ozdobami świątecznymi oszczędnie - postawiłam na kwiaty... Zresztą w tym roku jakoś w żadnym sklepie nie wypatrzyłam nic wielkanocnego, co by mnie zachwyciło i skusiło... Może to i lepiej? I tak już w piwnicy mam pudełka z ozdobami, które były i się znudziły i oparzyły... Szczerze powiedziawszy, to muszę pomyśleć co z nimi zrobić... Latarenki, dzbanuszki, miseczki w różnych kolorach, doniczki, świeczniki itd. Może wybiorę się na jarmark staroci w którąś cieplejszą niedzielę? Szkoda by mi było wyrzucić po prostu to wszystko, a wystawianie każdej pierdółki na allegro i jeżdżenie z tym co chwila na pocztę też nie wchodzi w grę... Wiosna działa mobilizująco do takich czystek w otoczeniu.
A Wam jak minęły święta?









10 komentarzy :

  1. Mam ten sam pomysł- wystawić się ze swoimi fajnymi, ale opatrzonymi drobiazgami na jakimś pchlim targu. Potrzebna mobilizacja i wolna sobota lub niedziela! Dobrego początku wiosny Bianko! Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się wianek 😊
    Fajny pomysł z tymi króliczkami 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w tym roku postawiłam na kwiaty, kilka wydmuszek i jest uroczyście. Ostatnio też myśle o targu staroci, zebrało mi się tyle wszystkiego!
    Pozdrawiam i podziwiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosenne kwiaty wprowadziły dużo koloru, fajnie, widać, że to wiosna zawitała wreszcie, wianuszek też mi się spodobał. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z targiem staroci:)Na Lompy jest taki co dwa tygodnie w niedzielę:)a nie masz czasem w swoich zbiorach małej siedzącej elficzki ?bo takiej szukam już od dawna i nigdzie nie mogę znaleźć:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :)świetny stojak na jajczęta :) pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne dekoracje, a wianuszek cudny. Pastelowe kwiatki na nim i ta wstążeczka w kropaski, uwielbiam. Pozdrawiam cieplutko, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne dekoracje. U mnie święta były gwarne i właściwie teraz po nich...odpoczywam :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. W prostocie uroda:) ale te pastelowe jajka skradły moje serce i do tego jeszcze ten stojak na nie :) Jak tylko masz w pobliżu targ staroci to lepiej wystawić niż wyrzucić gdyż kogoś mogą jeszcze ucieszyć takie pierdułki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne te twoje dekoracje :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, bo miło jest zobaczyć ślad Waszych odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...