sobota, 12 marca 2016

Na osłodę w tę pogodę...

Jesienna pogoda za oknem nie nastraja mnie wcale pozytywnie. Aby poczuć wyraźniej zbliżającą się wiosnę wprowadziłam kilka rodzajów kwiatów.: żonkile,tulipany, szafirki, hiacynty i hortensje. Zakwitła też niespodziewanie obficie miniaturowa orchidea. Dzięki tym zapachom i kolorom dni są od razu weselsze. Humor poprawia mi ostatnio również pieczenie. W każdy wolny weekend staram się upiec coś fajnego. Nie muszą to być wcale skomplikowane ciasta, wystarczą mi muffinki, sentymentalnie pachnące drożdżówki z różnymi nadzieniami i w różnych kształtach. Z kubkiem ciepłego kakao w sobotni wieczór smakują wyśmienicie.
Zbliżają się święta, więc trening będzie jak znalazł :) Moją kopalnią przepisów jest już jakiś czas ta strona, a i tak pewnie mi życia nie starczy, aby wszystko wypróbować. Z czystym sumieniem ją polecam, a do tego jeszcze ładne zdjęcia cieszą oko.
Dzisiaj uszyłam sobie taki fartuszek, aby uprzyjemnić sobie kucharzenie.
Zapasy tkanin rosną, a ja nie mam ich kiedy spożytkować. Takie spontaniczne zrywy od czasu do czasu dają wiele przyjemności.
Czas zacząć planowanie świątecznych dekoracji, ale mam dylemat z wyborem koloru przewodniego.
Nadal mnie ciągnie do pastelowych klimatów. A u was już coś wiadomo w tym temacie?











Trzymam kciuki za szybkie nadejście wiosny :)

Agnieszka.

11 komentarzy :

  1. Mniam, mniam kusisz smakołykami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same smakowitości mmmm...Piękne szafirki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ smakołyki...
    Również planuję sporo slodlosci, tylko mąż na diecie krzywo na te plany patrzy...
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jakie pyszności pokazujesz....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkości nęcą, a kwiaty cieszą oko. Ja jeszcze też nie zdecydowałam się na kolor przewodni. Planowałam żółte dodatki w kuchni, ale wprowadziłam zieleń i teraz sama nie wiem....
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o kulinaria to powoli myślę co przygotować na święta. Na pewno będzie drożdżowa babka :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny fartuszek, w moich ulubionych kolorach. Zdolna z Ciebie Kobieta. Podziwiam. Pozdrawiam i zapraszam też do mnie. babidom.blogspot.com
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. ale tu smacznie :) uwielbiam te zakręcone cynamonowe drożdżówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, bo miło jest zobaczyć ślad Waszych odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...