sobota, 12 marca 2016

Na osłodę w tę pogodę...

Jesienna pogoda za oknem nie nastraja mnie wcale pozytywnie. Aby poczuć wyraźniej zbliżającą się wiosnę wprowadziłam kilka rodzajów kwiatów.: żonkile,tulipany, szafirki, hiacynty i hortensje. Zakwitła też niespodziewanie obficie miniaturowa orchidea. Dzięki tym zapachom i kolorom dni są od razu weselsze. Humor poprawia mi ostatnio również pieczenie. W każdy wolny weekend staram się upiec coś fajnego. Nie muszą to być wcale skomplikowane ciasta, wystarczą mi muffinki, sentymentalnie pachnące drożdżówki z różnymi nadzieniami i w różnych kształtach. Z kubkiem ciepłego kakao w sobotni wieczór smakują wyśmienicie.
Zbliżają się święta, więc trening będzie jak znalazł :) Moją kopalnią przepisów jest już jakiś czas ta strona, a i tak pewnie mi życia nie starczy, aby wszystko wypróbować. Z czystym sumieniem ją polecam, a do tego jeszcze ładne zdjęcia cieszą oko.
Dzisiaj uszyłam sobie taki fartuszek, aby uprzyjemnić sobie kucharzenie.
Zapasy tkanin rosną, a ja nie mam ich kiedy spożytkować. Takie spontaniczne zrywy od czasu do czasu dają wiele przyjemności.
Czas zacząć planowanie świątecznych dekoracji, ale mam dylemat z wyborem koloru przewodniego.
Nadal mnie ciągnie do pastelowych klimatów. A u was już coś wiadomo w tym temacie?











Trzymam kciuki za szybkie nadejście wiosny :)

Agnieszka.

10 komentarzy :

  1. Mniam, mniam kusisz smakołykami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same smakowitości mmmm...Piękne szafirki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ smakołyki...
    Również planuję sporo slodlosci, tylko mąż na diecie krzywo na te plany patrzy...
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jakie pyszności pokazujesz....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkości nęcą, a kwiaty cieszą oko. Ja jeszcze też nie zdecydowałam się na kolor przewodni. Planowałam żółte dodatki w kuchni, ale wprowadziłam zieleń i teraz sama nie wiem....
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o kulinaria to powoli myślę co przygotować na święta. Na pewno będzie drożdżowa babka :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny fartuszek, w moich ulubionych kolorach. Zdolna z Ciebie Kobieta. Podziwiam. Pozdrawiam i zapraszam też do mnie. babidom.blogspot.com
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. ale tu smacznie :) uwielbiam te zakręcone cynamonowe drożdżówki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, bo miło jest zobaczyć ślad Waszych odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...