piątek, 19 października 2012

Zielona jesień?

Mój pomysł na zdjęcie z kolorem zielonym to był śliczny błyszczący kasztan w zielonej, kolczastej czapeczce, ale niestety zielonych czapeczek już brak, wszystko co opadło jest już brzydkie i brązowe, a więc siegnęłam po druga opcję, czyli zieloną hortensję. Tu wystąpiła w lekko nostalgicznym ujęciu, ale w tym otoczeniu jej zieleń jeszcze bardziej jest podkreślona i mech też kolorem pasuje, a więc wszystko się udało, pomimo dezercji zielonych czapeczek kasztanów :)
Październik jest miesiącem maryjnym, różaniec więc też ma coś wspólnego z jesienią.





Pozdrawiam i życzę słonecznego, ciepłego i miłego weekendu

Agnieszka.

36 komentarzy :

  1. Bardzo ładna ta Twoja jesień w odcieniach zieleni. Podoba mi się ta hortensja:))) cudna jest!
    ładną kompozycję stworzyłaś.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście nostalgicznie, ale i bardzo pięknie. Hortensja w dobrym towarzystwie i całość ma sens:)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. hortensja, różaniec, stary obrazek to wszystko jakby z minionej epoki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, taka mała podróż w czasie :)super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, nostalgiczna kompozycja :))
    Na białym tle każda plamka koloru nabiera mocy :)
    Pozdrowienia!
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie lubię pozieleniałe hortensje, stworzyłaś prawdziwie jesienny, nostalgiczny klimat

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja hortensja ,lubię je właśnie takie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj,oglądanie i czytanie Twojego bloga to ogromna uczta dla oczu.Pozdrawiam Cię serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja aranżacja jest piękna i przywołuje wspomnienia z dzieciństwa...pięknie!!!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromnie lubię hortencje a zielona jest szczegółnie ladna, pięknie zaaranzowałaś ten kacik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zdjecie podbiło moje serce bezwzględnie i bezgranoicznie. Jest w nim tyle spokoju, nostalgii, jakiegoś ducha transcendencji... Nie umiem nawet do końca opisać jakie emocje we mnie wywołuję. Tak pozytywnie zazdroszczę tego anioła. Naprawdę cudnie październikowe zdjęcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świece związane w "pęczek":)Muszę sobie koniecznie też podobne zrobic.Całość bardzo nostalgiczna.Ładnie przetarte pudełka,mnie też ostatnio wzięło pobielanie i postarzanie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna "matwa natura" Agnieszko, bardzo mi sie podoba.
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  14. Zielona hortensja jest zawsze niezwykle dekoracyjnym akcentem. A różaniec, pudełka czy anioł tylko podkreśliły jej delikatną urodę. pozdrawiam ciepło.Karolka

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo klimatyczna i ciepła kompozycja, mimo, że zielona!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anielska aranżacja Twojej jesieni w raz z Marią bardzo ładna....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna aranżacja zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale romantyczno-nostalgicznie...piękne.Ale Ty to potrafisz;))
    Aguś tak przy okazji,moge w przyszłym tygodniu po moje serduszka wpaśc?Masz juz gotowe?A tkaninki świąteczne dostałaś?Ale prywate załatwiłam.....;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zazdrostka już czeka gotowa, a część tkanin świątecznych przyszło wczoraj i jest już w czym wybierać. Serdecznie zapraszam.

      Usuń
  19. No to jak mnie z domu wypuszczą to będę w tym tygodniu;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna aranżacja, szczególnie drugie zdjęcie wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście bardzo tu u Ciebie nostalgicznie, ale przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam, mam, znalazłam wczoraj kasztana w ubranku, takiego, co to nikt wcześniej go nie widział. Cały mój :)
    Lubię ten rodzaj spokoju u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nostalgicznie, ale tego właśnie mi było trzeba:) miło na coś takiego popatrzeć, kiedy za oknem taka brzydka pogoda...

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie tu u Ciebie. Będę zaglądać często, cudnie tworzysz! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe nostalgiczne zdjęcia.
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się spodobało u Ciebie!!! Będę tutaj zaglądać częściej;)
    Zapraszam do mnie, mój blog jest co prawda bardzo młodziutki i daleko mi do Ciebie ale...
    http://shabby-shop76.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna aranżacja i piękne nawiązania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
    http://shabby-shop76.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, bo miło jest zobaczyć ślad Waszych odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...