niedziela, 30 października 2016

Lubię jesień, bo...

Postanowiłam wracać tu do Was częściej, więc dzisiaj jestem z kolejnym wpisem.
Trochę rzeczy znowu powstało na przestrzeni tych kilku miesięcy, to aby nie poszły w niepamięć możecie je zobaczyć.
Na początek torba, którą uszyłam specjalnie na urlopowy wyjazd.
Sprawdziła się rewelacyjnie! 
Zmieściłam w niej wszystko, co trzeba zabrać na plażę, a w spacerach po mieście też się dobrze sprawowała. 
Potem nadszedł okres albumów ślubnych i dziecięcych - też było ich kilka. 
No i na koniec poduszki, poduszki, poduszki...
Wiadomo, że dom zmienia się wraz z porami roku, więc i kocyki i poduszki mają odpowiednie ubranka. W lecie bardzo lubię używać bawełnianych pledów, które na chłodniejsze wieczory są idealne. A wraz z nadejściem jesiennej słoty wymieniam je na wełniane i mięciutkie. Poduszki również z delikatnych pastelowych kolorów dostają wyraziste czarno-białe poszewki. 
Każda pora roku ma swoje plusy. Jesień lubię za światło świec wieczorami, wygodną kanapę z czekającym kocem, dyniową zupę, kurkowe risotto i ciepłą szarlotkę.
A Wy za co lubicie jesień?










13 komentarzy :

  1. Cudne albumy,cudne poduchy,no i bardzo fajna torba😃też uwielbiam swiatelka świec wieczorami,cieple koce i ciepła herbatke do tego,i jesień moze być całkiem przyjemna 😃 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W ponure wieczory musowo świece:))a w słoneczny dzień spacer po złotych liściach:)))i kolory ,kolory,kolory:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe rzeczy, torba jest rewelacyjna. Ja nie lubię jesieni, a po tym, jak dziś w ciągu 5 minut zmieniła się pogoda i złapała mnie ulewa w połączeniu z gradem to już na pewno jej nie polubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zrobiłaś albumy.Torba bardzo przydatna a do tego jeszcze ładna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne albumy !!! Ja lubię moją jesień w pracowni .Pozdrawiam cieplutko -Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta torba! A i albumy urzekające :) Ja jesień kocham za wszytko - za zapach jabłek, za deszcz i wiatr, za świece i koce też.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dynia to obecnie moje najbardziej znienawidzone warzywo i słowo... za dużo miałam go ostatnio ;) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są Twoje prace, takie dokładne, wyważone, subtelne i dopracowane, brawo! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja lubię jesień, bo mogę otwierać drzwi balkonowe mieszkania krakow ruczaj i oglądać tętniące życiem miasto. Latem jest zdecydowanie za gorąco, a zimą leży puch. Lubię jesień za wyprzedaże w sklepach meblowych, pełnych okazji do mojego gniazdka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę piękne zdjęcia i ciekawe wzory na poduszkach. Sama mam podobne i pięknie się komponują s całym wnętrzem. Ktoś może uznać, że czarne poduszki nie są dobre, ale myślę, że do jasnych mebli pasują idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień to moja ulubiona pora roku :) Kolorowe parki i lasy to zdecydowanie mój klimat :) Do tego uwielbiam nosić ciepłe swetry i miłe w dotyku bluzy zestawione z bardzo wygodnymi legginsami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień jest przepiękna, a zwłaszcza w górach! Polecam się wybrać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, bo miło jest zobaczyć ślad Waszych odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...