niedziela, 29 maja 2016

Koronki, koronki...


Sezon ślubny w pełni... Nadarzyła się ta okoliczność mnie i koleżance z pracy w jeden dzień.
Wymyśliłam, że dobrym pomysłem będzie taki album na zdjęcia, który będzie przy okazji pamiątką tego dnia. Uszyłam dwa różne i obydwa mi się okropnie podobają. Mają to co lubię najbardziej: naturalne tkaniny, trochę koronek, delikatne hafty i stonowane kolory. Aż żal było mi się z nimi rozstawać :)
A na koniec jeszcze mały łapacz snów, też koronkowy, też delikatny...










Życzę długich i słonecznych dni...

Agnieszka.

29 komentarzy :

  1. Wspaniały pomysł na prezent ,cudowne są te albumy , łapacz i podusia przepiękne :)pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i starannie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo postępującej cyfryzacji fotografii nie ma jak stary album rodzinny. To doskonały pomysł a w takim wykonaniu to elegancka pamiątka :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie czasem http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to dzieła sztuki:-) Cudowne, nie dziwię się, że trudno było się z nimi rozstać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwię, że żal było Ci się rozstać ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł i wykonanie : )

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW genialne albumy,bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycające!.Wspaniała pamiątka i prezent. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem stwierdzenia 'okropnie podobają'. Okropne nie są. Illa

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne albumy! Masz wielki talent! Pozdrawiam serdecznie:) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Albumy urocze.....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne albumy:-)) Pamiątka naprawdę niezwykła:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne koronkowe i delikatne albumy. Idealne na taki wyjątkowy dzień.
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdolna, nieprzyzwoicie zdolna jesteś Dziewczyno!!! Podziwiam z otwartą paszczą! Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne albumy - ja właśnie dziś zaczęłam robić księgę gości na ślub do mojej szwagierki - będzie podobnie, chociaż bardziej rustykalnie ;) U Ciebie tak bardziej elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne oba albumy, a łapacz rozwalił mnie na łopatki - taki cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Co za cudowne albumy.Po prostu dzieła,jestem zachwycona.Łapacz snów piekny.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za cudowne albumy.Po prostu dzieła,jestem zachwycona.Łapacz snów piekny.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, bardzo delikatnie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie piękne...odebrało mi mowę... coś wspaniałego, jaka misterna praca i jaki masz dobry gust, żeby to wszystko zebrać w całość!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, bo miło jest zobaczyć ślad Waszych odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...