piątek, 10 stycznia 2014

2014...

Na początku Nowego Roku chcę życzyć Wam przede wszystkim pomyślności w każdym jego dniu.
Następnie dziękuję za życzenia- te dostarczone dużo wcześniej i te, które dostałam niedawno. To bardzo miłe uczucie, że pamiętacie o mnie w tym wyjątkowym okresie i wkładacie tyle pracy w piękne, wykonane przez Was kartki i upominki. Serce rośnie...


Miałam również przyjemność realizacji kilku zamówień od Was, które stały się prezentami mikołajkowo-gwiazdkowymi. Maile z podziękowaniami były niesamowicie miłą zapłatą za mój czas. Niestety tempo realizacji i wysyłek nie pozostawiało mi możliwości uwiecznienia wszystkich rzeczy i ich detali.




Te komplety pościeli powstały z tkaniny wyhaftowanej przez Magdę w piękne motywy. Muszę powiedzieć, że te świąteczne elementy na białym tle i w połączeniu w koronką wyszły bardzo fajnie.







W tym roku wpadłam w święta z ogromnym poślizgiem i ani się obejrzałam już było po wszystkim. Dlatego teraz gdy mam ociupinkę czasu, uwieczniam jeszcze te dekoracje, które się wcześniej nie "załapały" w obiektyw. W drodze do pracy mam czas, aby na telefonie obejrzeć świąteczne wydania angielskich gazet, "napaść" oczy tymi pięknymi stylizacjami i  być może już zacząć opracowywać plan na grudzień tego roku... :P





28 komentarzy :

  1. He he tak, do bożego narodzenia trzeba zacząć przygotowania chyba po wielkanocy, piękna ta baletnica :))

    Wszystkiego dobrego w nowym roku Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już w lutym zacznę przygotowania do wielkanocy, żeby spokojnie zdążyć z produkcją wszystkiego :)

      Usuń
  2. Agusia poduszka z baletnica jest cudowna,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również za piękną kartkę i zawieszkę, które dotarły ostatnio.

      Usuń
  3. Fartuszek,baletnica i serduszka-cuda:)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baletnicę musiałam zaprojektować od podstaw, ale myślę że wyszła całkiem dobrze.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Najlepszego Bianeczko na 2014 Rok.
    Podusie są mega piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę najlepszego!

      Usuń
  5. Ale cudne rzeczy natworzyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Fartuszek to mikołajkowy prezent dla sześciolatki, która bardzo lubi pomagać mamie i babci w kucharzeniu.

      Usuń
  7. Przepiękne prace- szczególnie fartuszek i rękawica wpadły mi w oko:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności, serduszka mnie ujeły a fartuszek zachwycił. Cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko takie śliczne, że wpadam w zachwyt! Serduszka słodkie! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te prace, takie dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam...
    Jak Tu pięknie u Pani...
    Urzekło mnie wszystko... Baletnica Cudna...
    O fartuszku już marzę...
    Gratuluję Talentu!
    Pozdrawiam Noworocznie i życzę owocnego Roku, pełnego nowych pomysłów...
    Pozdrawiam Bernadeta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego, Aga;) Pomysłów bez liku i wielu udanych realizacji.A baletnica rzeczywiście fantastyczna, kiedyś próbowałam taką spódniczkę popełnić, ale tiul nie chciał ze mną współpracować (: Pozdr. Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, mam nadzieję, że nie zabraknie mi inspiracji i będę miała o czym pisać.
      Pozdrawiam również.

      Usuń
  13. Serduszka jak zwykle prześliczne:) Spełnienia marzeń w Nowym Roku i głowy pełnej fantastycznych pomysłów:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Napracowałaś się! Mnóstwo pięknych prac.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pościel i fartuszek ,mnie urzekły. Cudne
    Zajrzyj czasem do mnie :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!Ten fartuszek jest naprawdę przepiękny!
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i fartuszek i pościel,po prostu fantastyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia:) Bardzo przyjemnie patrzy się na nie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. fartuszek podbił moje serce , jest po prostu cudowny i przy okazji zapraszam do mnie handmadekoraliczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Agnieszko, wszystkiego na jlepszego w nowym roku.Niezmiernie spodobal mi się mini fartuszek oraz rękawica.I jeszcze tiulowa baletnica:)Pozdrawiam,ABily

    OdpowiedzUsuń
  21. Agnieszko, już zapomniałam, że człowiek przy odrobinie chęci i talentu z domieszką wolnego czasu, może działać takie cuda!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, bo miło jest zobaczyć ślad Waszych odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...