środa, 24 sierpnia 2011

IKEA 2012

Właśnie w poniedziałek trafił w moje ręce nowiutki i pachnący jeszcze farba katalog IKEA 2012. Potrzebowałam dwóch dni, żeby się nim nacieszyć. Dzięki temu, że jest większego formatu wszystko bardzo dobrze widać i więcej jest do podziwiania. W oko wpadło mi kilka aranżacji, które są bliskie moim gustom.
I tak, jeśli kuchnia - to taka:


Jeśli sypialnia- to taka:


Jeśli łazienka - to taka:


Jeśli kącik jadalny - to taki:


Jeśli miejsce do pracy - to takie:


Jeśli weranda - to taka:


Jeśli spiżarnia- to taka:


A poza tym trochę kolorów:

























i uroczych dodatków:

 

Na pewno zasiądę i do tego katalogu jeszcze nie raz.


Jeśli chcecie oglądnąć katalog juz teraz to wystarczy zrobić poniżej "klik".



20 komentarzy :

  1. kuchnia piękna...reszta....niektóra małe detale-pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj siedziałam przed komputerem i oglądałam katalog on-line - też zwróciłam uwagę na te aranżacje, które pokazałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam nowy katalog w wersji XXL, przyszedł wczoraj, ale nie miałam czasu zasiąść do niego. Taki duży format jest świetny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zazdroszczę katalogu. Niestety do Kołobrzegu nie dociera, więc skazana na on-line jestem. Ale i tak kilkukrotnie go obejrzałam:) I tez kilka ciekawych rozwiązań (albo i więcej) znalazłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Same perełki wybrałaś!;-)
    Mnie jakoś omijają te katalogi i od rodzinki muszę wyszperać...
    Uwielbiam je oglądać! I mogę to robić po kilka razy!
    Wczoraj przejrzałam wersję online, ale to nie to samo...
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jeszcze nie dostałam, również uwielbiam go oglądać...ale my kobietki chyba tak już mamy:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne aranże, jak zwykle w IKEA

    OdpowiedzUsuń
  8. oo to juz? ciekawe kiedy do mnie dotrze :) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  9. widzialam juz online, ale wybiore sie do Ikea zeby miec go w normalnej postaci. Mnie tez kilka rzeczy wpadlo w oko.
    buziole!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  10. U ciekawa jestem tego katalogu, do mnie mial tez dotrzec ale czy bedzie? kto wie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie jakoś nie dociera katalog, ale tak to już jest, jak się mieszka na wsi;) Liczę zawsze na rodzinkę z miasta, bo kiedy sama się w końcu pofatyguję do Ikea, to już nie mają;)
    Kuchnia - to moje nowe szafki;) Zlew też, tylko mój jednokomorowy... Świetny ten stoliczek do pracy! I te półeczki, jak na ostatnim zdjęciu, też mi się bardzo podobają, tylko dość drogie są... Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez dostałam!!! Wiesz Aga,że zwróciłam uwage na te same aranżacje??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja czekam na katalog i się doczekać nie mogę :/
    Ciekawe rozwiązania na mały metraż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj ja jeszcze nie mam;)czekam z niecierpliwością;)tez lubie takie klimaty;)pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że Wam się podobają te same typy co mnie. Jest jeszcze kilka rzeczy, których nie pokazałam, ale to już szczegóły. Dla tych, którzy chcą zobaczyć go on-line to dodałam przed chwilą katalog w takiej wersji u dołu posta. Ja zrządzeniem losu w momencie kiedy kurier dostarczał mi katalog xxl, akurat przemierzałam IKEA w Krakowie, więc co nieco już zobaczyłam na żywo, ale część ekspozycji dopiero się buduje.
    Pewnie będzie też dodawany do miesięcznika 4K, jak poprzednio- to dla tych, co wolą papierową wersję(tak jak ja).
    Sunsette- ten zlew to obiekt moich weschnień.
    aagaa- trudno nie zauważyć takich perełek...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zlew kuchenny to moje marzenie:) w nowej kuchni taki będę miała:) czekam na katalog z niecierpliwością:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, zaglądam to z przyjemnością, blog prowadzisz w bardzo inspirujący sposób, pięknie urządzone wnętrza, na których miło zawiesić oko. Ikea ma już wiele nowości na sklepowym stanie i powiem Ci, że zaskoczyła mnie swoim nowym image. Jest tak wiele rzeczy, szczególnie mebli i tkanin, które z ogromną ochotą przygarnęłabym do siebie do domu. Jakoś ta z poprzednich lat nie zdobyła aż tak mojego serca, chyba że gust mi się zmienił. Twój zwiastun zachęca do zakupów tam, ja ostatnio byłam na nich dwa dni temu i wyszłam z całą torbą marzeń, które chciałabym spełnić w nowym roku 2012 albo jak się uda to jeszcze w tym:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. W moim mieście niestety nie ma tego sklepu. A szkoda, bo bardzo lubię.

    Zdjęcia Twojego domku po lewej stronie super!

    Pozdrawiam serdecznie

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  19. Miszka- bardzo miło słyszeć, że ci sie u mnie podoba.
    Pamiętam ile szukałam mebli do sypialni i dopiero w ikea znalazłam styl jaki sobie wymarzyłam. Od tego czasu jestem wierną fanką, chociaż mam do niej kawał drogi i nie mogę(trochę na szczęście) odwiedzać jej tak często jakbym chciała.
    Ado- Ja muszę jechać do katowic albo do krakowa aby coś w ikea kupić, mam nadzieję, że doczekam się sklepu gdzieś bliżej. Byłoby super. Dzięki za pochwały.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyli gust mamy prawie jednakowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, bo miło jest zobaczyć ślad Waszych odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...