piątek, 24 lipca 2009

Mój kącik...









To pierwsze lato, które tutaj mieszkamy, więc już od wiosny zaczęłąm urządzać mój balkon, aby cieszył mnie swoim widokiem. To jest mój ulubiony kącik, gdzie spokojnie mogę usiąść z książką, albo po prostu popatrzeć na nasze góry. Zaplanowałam sobie, że kolorami tego lata będzie biel, fiolet i ostry róż i pod takim kątem kupowałam różne rośliny. Ponieważ balkon jest długi na siedem metrów po drugiej stronie drzwi mam kącik z drzewkami iglastymi i rododendrony. A najbardziej to lubi się tutaj opalać Bianka, leży w słońcu godzinami :))

2 komentarze :

  1. Jaki piękny, romantyczny kącik :) Śliczne kwiaty i dekoracyjne przedmioty :)
    No i zazdroszczę rozmiarów balkonu, bo mój jest miniaturowy ;(
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. W przyszłym roku dopiero będzie wykańczany i muszę się zdecydować, jakie klimaty obiorę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, bo miło jest zobaczyć ślad Waszych odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...